Nyhedsbrev oktober/november 2025

NYHEDSBREV

VIKING PETANQUE

Oktober/November 2025

Efteråret har nu sat en stopper for det varme vejr og vi er så småt ved at finde det varm tøj frem, det betyder så også at vi fra gang til gang skal afgøre om træning og andre aktiviteter skal foregå i hallen.

Bestyrelsen har på netop afholdte bestyrelsesmøde nogle nye og spændende oplysninger m.m. vi hermed vil orienterer jer om.

Årets afslutningsarrangement, med en lækker middag, er i år planlagt til 26 november kl. 1800. Vi har igen i år været heldige at få plads i ”Cafe Robbedale”, med deres skønne mad og meget fornuftige priser.

Vi ved godt det i år ikke er en fredag, men da vores afslutning ikke tidligere har trukket ud, prøver i år med at afholde arrangementet på en hverdag.

Der vil snarest blive udsendt en indbydelse til jer alle. Reserver allerede nu d. 26 november.

Vi skal også have gjort vores anlæg klar til at imødegå vinteren, derfor afholder vi arbejdsdag lørdag d. 8 november kl. 1000 – 1200.

Vi skal have borde bænke sat under halvtag, borde og stole skal ligeledes flyttes ind. Rense tagrender, kørt affald til BOFA.

Der skal luges lidt ukrudt samt gennemføres almindelig oprydning m.m.

Klubben byder på kaffe og brød ifm arbejdsdagen.

Søndag d. 7 december aflyser vi vinspillet, men gennemføre i stedet vores årlige pakkepetanque.

Alle deltagere medbringer en pakke værdi ca. 25 kr. Alle vil gå hjem med en ”julegave”. Efter spillet er der traditionen tro gløgg og æbleskiver.

12 november kl. 1900 i Klemenskerhallen, afholder DGI petanque det årlige formandsmøde, hvor alle medlemmer er velkommen til at deltage.

DGI vil her bl.a. giver udvalgets beretning for året 2025. Der vil være evaluering af sommerens turnering, planlægning af næste års arrangementer m.m.

Viking Petanque bestyrelse, har til dette møde fremsendt forslag til DGI om ændring af turneringen, så vi tror den bliver mere spændende.

Til vores rengøringsliste har vi følgende tillæg:

Da Johnny og Zindy efter 1/1 2026 ikke længere kan afse tid og lyst til at være fast rengøring på vores toiletter, vil det fra denne dato indgå i rengøringsholdenes opgave. Håber dette ikke vil give anledning til problemer. Bestyrelsen vil samtidig udtrykke en stor tak til Zindy og Johnny for de 2 år de har påtaget sig denne opgave.

Inden udgangen af februar skal vi som klub afholde den årlige generalforsamling. Da vi i bestyrelsen prøver at være på forkant med begivenhederne, kan vi afsløre allerede nu, at der skal indvælges et par nye medlemmer i bestyrelsen.

Håber at der i vil blive tage godt imod den nuværende bestyrelse, når vi i de nærmeste måneder vil forhøre om mulighed for at besætte de ledige pladser.

Scroll to Top